Mitt kök

Vi renoverade köket förra året. Snickerier från Kvänum och vitvaror från Gaggenau och Miele. Det är fortfarande en del kvar att göra. I höst gör vi klart det sista. Då ska vi höja fläkten som blev monterad för lågt (?) samt sätta upp fler hyllor, krokar för köksredskap och lite annat smått och gott. När köket är klart ska jag göra en riktig inventering av all utrustning och komplettera. En hel del har blivit slitet och en del försvunnit i flyttar m.m.

De enda två inköp jag har gjort på senare tid är sauteringspannan nedan från Demeyere samt en kastrull från desamma. Men snart är det dags igen. Kul!

4 kommentarer:

Jordi Vives sa...

Snyggt, riktigt snyggt!

Söderberg sa...

What! Hänger du här? Kul!

och tack!

Niklas (Nyfiken på mat) sa...

Gaggenau spisarna är så sjukt sköna, men kostar tyvärr därefter =) Älskar den lilla magneten haha

Söderberg sa...

Hej Niklas. Kul att du hittade hit.
Jag fick ett riktigt bra pris på spisen, jag köpte den av köksleverantören. Det blev ungefär halva priset efter att jag hade dealat lite. Så i praktiken var den inte mycket dyrare än vilket annat märke som helst.

Den är dock grym! Otroligt lätt att hålla ren osv...

Hörs/S